pátek 8. května 2015

Recenze: Stepbrother Dearest

Stepbrother DearestStepbrother Dearest
Penelope Ward 
Goodreads 4.21 

Neměli byste chtít někoho, kdo vás trápí.

Když můj nevlastní bratr, Elec, přišel žít s námi v době mého maturitního ročníku, nebyla jsem připravena na to, jaký velký blbec, by to mohl být.

Nenáviděla jsem, že si na mě vybíjel zlost, jen proto, že tu nechtěl být.
Nenáviděla jsem, že si vodil holky od nás ze školy do svého pokoje.
Ale to, co jsem nenáviděla nejvíc, byl nežádoucí způsob, jak moje tělo na něj reagovalo.

Zpočátku jsem si myslela, že všechno, co na něm je, jsou jen jeho skálově - pevné potetované svaly a modelový obličej. Pak se věci začaly mezi námi měnit, a to všechno vzplálo jedné noci.

Stejně rychle, jako přišel do mého života, byl pryč zpátky v Kalifornii.

Bylo to několik let, co jsem ho neviděla.

Kdyby nedošlo k rodinné tragédii, nemusela bych mu nikdy znovu čelit.

A svaté peklo, z teenagera, který mě pobláznil, se stal muž, který mě naprosto pohltil.

Měla jsem pocit, jako by se mé srdce mělo znovu zlomit.

♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ 

Další z knih, do které jsem se pustila na slepo. Čekala jsem vtipnou, svižnou a nic moc originální slaďárnu na jedno odpoledne. Obálka už mi naznačila, že se jedná o NA, ve které se u líbání končit nebude. S nadšením jsem se pustila do čtení.

Greta je nezkušená středoškolačka žijící se svou matkou a nevlastním otcem. Její pravý otec umřel na rakovinu plic když jí bylo deset let. Tento rok pro ni bude obzvlášť těžký - poprvé pozná svého nevlastního bratra, který je všechno jen ne milý. Rád ji provokuje, ničí ji. Jenže ona na jeho podměty reaguje jinak, než by měla. 

"Hele, nemáš tady někde tu svou zmrzlinu? Měl jsem sedm let absťák."

Elec nenávidí svého otce. Chce mu udělat ze života peklo a chce toho docílit pomocí Grety. Ze začátku ji chtěl zničit. Proč na něj byla hodná i po tom, co všechno udělal? Něco se v něm hnulo. I když jeho vzhled vypovídá o něčem jiném, není zase tak špatný a bezcitný, jak se zdál být. 

OMFG. První polovina knížky mě doslova pohltila. Nemohla jsem se od ní odtrhnout a pořád jsem se smála. Elec s kalhotkami na hlavě - proč ne! Opravdu to byla dost zábavná a lehká část, která se dobře četla. 

"Kdo si kurva myslíš, že si, že si bereš moje rande domů?" Zařval Bentley. 
"Já jsem její domov, ty ubožáku."

Bod zlomu nesmí chybět. Elec odjel, vypadalo to, že už se nikdy s Grétou neuvidí. Chyba. Po sedmi letech se znovu setkali. A všechno bylo jako před tím. Až na to, že Elec sebou měl přítelkyni, kterou miloval. 

Jak bych to řekla... druhá část knihy byla dost frustrující nejen kvůli tomu, že zapůsobila chemie a oba věděli, jak na tom jsou. Všechno bylo moc zamotané a složité. Elec měl v hlavě bordel a pořád dokola si opakoval jak Chelsea miluje. Jenže bylo jasné, že miluje i Gretu, jinak by na ní pořád nemyslel. Skoro celou druhou část jsem doufala, že už si to konečně v tý hlavě srovná a přijde na řešení, jak všechno urovnat. 

Elec: Vlastně, moje rande je kluk. (dude)
Elec: nefunkční! Chtěl jsem napsat, moje rande se ukázalo být nefunkční. (dud)
Elec: LMAO
Elec: #nekluk #elecmilujekundičky
Elec: Kde kurva jsi?

Stepbrother Dearest není špatná knížka. Někdo by si mohl říct, že Elec je debil a Greta na tom není o moc líp. I DON'T CARE. Mně se knížka líbila a čtení jsem si užila jak se patří. Ode mě si kniha odnáší 4,5 hvězdičky. 

Zdroje:

2 komentáře:

  1. Presne takýto druh kníh zbožňujem. Sú celkom klišé a také príliš romantické a možno aj predvídateľné, no použijem tvoj výraz: I DON'T CARE :)) Asi si prečítam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda tento druh :D Někdy potřebuju vypnout a pobavit se. Snad se bude knížka líbit, jestli se k ní dostaneš!

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.