neděle 16. listopadu 2014

Radost je zdarma (#2)

Untitled 2
Tento projekt pořádá NikaRoovy :) 

Tento týden se stala spousta šťastných věcí a já jsem za ně ráda. Snažila jsem se být co nejvíc optimistická a leckdy mi to doopravdy šlo.  Ve škole jsem byla celkem pozorná a snažila se v hodinách dávat co největší pozor - to byl docela kámen úrazu, málem jsem jim tam usínala :D 

Pondělí 
☺ Jednička z ANJ! Sice to není nic vítězoslavného, ale rozveselilo mě to. 
☺ Constantine, jeden opravdu úžasný seriál. Nemůžu se dočkat na další díl. 
☺ Mamka mi udělala radost tím, že uvařila mojí oblíbenou večeři :3 Chtěla mě rozveselit :) 

Úterý
☺ Přišli jsme o dvouhodinovku fyziky!
☺ Napsala jsem dobře test z NEJ :3 V mezích normy - až na města :D Měli jsme tam města v němčině a měli jsme říct, jakým jazykem tam lidí mluví. Pohořela jsem spíš na zeměpisu, ale bylo to jen jedno cvičení :D 
☺ Potěšilo mě, že nám zítra odpadá škola :D Ano, ráda se ulejvám a opravdu dlouho jsem se těšila!

Středa
☺ Koupila jsem si knížku ...., kterou jsem dlouho chtěla.
☺ Mám radost z nových džínů a trička :3
☺ Doma na mě čekal rc V šedých tónech :)) Těším se až začnu knížku číst.

Čtvrtek
☺ Dobře jsem se vyspala, i když jsem zaspala - vstala jsem a za 15 min jsem musela na autobus.
☺ The 100! Opravdu úžasný seriál, na který se těším vždy celý týden!
☺ Povedla se mi vykreslit mandala - myslím tím, že se mi to líbilo, takže jsem na sebe hrdá :D

Pátek
☺ Večer jsem byla venku s kamarády a dobře jsem se bavila. Potřebuji se na konci týdne nějak odreagovat, ne? :D
☺ Začala jsem psát povídku, která se kamarádce (jediná, komu ji dám přečíst) líbí! A prý mám psát dál, chm, asi v tom budu pokračovat.
☺ Psali jsem test z fyziky a já si myslela, že jsem ho napsala nejhůř za 3, takže jsem byla spokojená. Pak jsem zjistila, že mám za 5 :D Sice bych se smát mé blbosti neměla, ale mě to pobavilo.


Sobota
☺ Ranní budíček v podobě mého pejska, který mi skočil na břicho :D
☺ Odpoledne jsem jela makat na hřiště (kde mám brigádu přes léto). Byl tam fotbal, a potom měli kluci dokopnou. I když jsem se chvilkami nudila, aspoň jsem se zasmála.
☺ Byl tam i kluk, který mě.. ehm... chtěl a bylo to docela trapný, ale vypadá to, že už to hodil za hlavu :))

Neděle
☺ Mohla jsem spát až do 11 :3
☺ Sice jsem si uklízela v pokoji asi 3 hodiny, ale za výsledek jsem Konečně to tu vypadá jak v pokoji holky, ne kluka (nechci tím říct, že všichni kluci jsou bordeláři, znáte to :D )
☺ Moje babička peče nejlíp a basta :D

Tenhle obrázek mě dostal :'D



6 komentářů:

  1. Tohle je strašně super projekt! Já jsem neuvěřitelná optimistka a podobné články mě hrozně těší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherný projekt! Vážně moc se mi líbí myšlenka tohoto projektu. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. i'm too beatiful :D

    jj, constantine!!!

    aaaah, že on tam musí bejt pokaždý hele :D to je jak kdyby tě tam vyčkával :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím :D Si určitě vždycky zjistí, že tam budu a přijde....

      Vymazat
    2. stalker jak má vypadat :D dostojí vždy svého jména :D

      Vymazat
  4. Skvělý článek! Těším se na další :) :3

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.