pondělí 1. července 2013

Second Chance Boyfriend


Second Chance Boyfriend (Drew + Fable, #2)Název: Second Chance Boyfriend
Série: Drew+Fable
Díl: 3#
Autorka: Monica Murphy
Rok vydání: 2013
Počet stran: 210
AnotaceLost. That one single word best describes my life at this very moment. I lost the last games of the season and both my team and my coach blame me. I lost the last two months because I drowned in my own despair like a complete loser. And I lost the only girl who ever mattered because I was afraid being with me would destroy her.

But now I realize how truly lost I am without her. She has become my story…and even though she acts like she’s moved on, I know she still thinks about me just as much as I think about her. She’s beautiful, sweet—and so damn vulnerable, all I want to do is help her. Be there for her.

Love her…
If only I could convince Fable to give me a second chance. Then I wouldn’t feel so lost anymore, and neither would she. We could be found together.
Forever.
Uspěchané, nepromyšlené a zbrklé. Po prvním díle tohle byla fraška. Sice se mi kniha nehorázně líbila, ale ten první díl byl lepší. Kniha byla už jenom o tom, jak Drew miluje Fable a naopak. A také o tom, že jim Adele ničí životy.

Od prvního dílu se všechny postavy změnili a já je brala trochu jinak, protože jsem je už poznala a věděla co od koho čekat. Drew si prošel peklem když byl mladší  a musel to celou dobu tutlat v sobě. Všechno o Adele, která mu ničila život už od té doby, co jí jeho otec přivedl domů a udělal z ní jeho macechu. Fable zase dospěla o něco víc a rozhodla se vzít osud do svých rukou. A Adele je pořád stejná mrcha, kterou nemůže mít někdo rád.

Citáty na každé kapitole byly úžasné a některé se mi zaryly do paměti. "Two people in love, isolated from the world, that's beautiful. -Milan Kundera" . Celé té knize to dodávalo tu správnou romantickou atmosféru.

Proč jsem se do knihy pustila tak rychle? Kdo četl první díl, ví, jak napínavě a smutně to skončilo. Prostě jsem neváhala ani sekundu a hned si do tabletu stahovala druhý díl. Jeho přečtení mi však netrvalo čtyři dny, ale skoro dva týdny. Prostě jsem se zasekla a pár dní jsem to vůbec nečetla. Ztráta času? To si nemyslím, protože tohle je jedna z nejúžasnějších knih, co jsem tenhle rok četla.

Monica Murphy je manželka a matka tří dětí. Pochází z Kalifornie a napsala knihu, která je USA Today bestselling -One Week Girlfriend- a její pokračování Second Chance Boyfriend.

I když tohle byl slabší díl, pořád to neztrácí na váze a já si příběh vychutnala. Bylo tam pár osudových zvratů, které mě celkem potěšily a ten konec byl typický happy end, který si Drew i Fable zasloužili. Oba si prošli peklem a štěstí je konečně nějaká pozitivní věc, co je potkala. Za mě krásné 4 hvězdičky!

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.